Vaihdamme toiminnanohjausjärjestelmäämme marraskuun ensimmäisellä viikolla.
Uusi järjestelmä parantaa asiakaspalvelumme ja kentällä työskentelevän henkilöstön yhteistyöstä. Asiakkaalle tämä tarkoittaa palvelupyynnön nopeampaa käsittelyä ja läpimenoja. Myös inhimillisten virheiden mahdollisuus pienenee, kun tiedonkulku paranee. Jatkossa pystymme myös tarjoamaan asiakkaillemme entistä kattavampaa raportointia.
Me olemme valmistautuneet järjestelmän vaihtoon hyvin, tehneet valtavan määrän taustatöitä ja kouluttaneet koko henkilöstömme.
Kaikesta valmistautumisesta huolimatta on kuitenkin mahdollista, että jotain voi mennä hetkellisesti pieleen. Jos tuntuu, että viestisi ei meitä tavoita tai et saa vastausta, olethan ystävällisesti uudelleen yhteydessä.
Toivomme kärsivällisyyttä. Pyrimme huolehtimaan, ettei yksikään palvelupyyntö jää hoitamatta! Kiitos.