Asioi verkossa. Päivystys 0400 521 258 (24h)
PHM Digital -palvelu kokoaa taloyhtiön asiat yhteen paikkaan
Veloitukseton verkkopalvelu taloyhtiöille
Haluatko hoitaa taloyhtiön asioita helposti? Onnistuu! Tarjoamme asiakkaidemme käyttöön helppokäyttöisen ja veloituksettoman verkkopalvelun, PHM Digitalin. PHM Digital antaa taloyhtiön hallitukselle, asukkaille ja isännöitsijälle pääsyn kiinteistön tietoihin ja mahdollistaa sujuvan yhteistyön ja yhteydenpidon kiinteistössä toimivien tahojen kesken.
Palvelu sujuvoittaa taloyhtiön hallintoa, kunnossapitoa sekä asumista koskevien asioiden hoitamista ja seurantaa.
PHM Digital on veloitukseton palvelu, joka sisältyy taloyhtiön huoltosopimukseen. Palvelu tarjoaa taloyhtiön käyttöön rajattoman määrän käyttäjätunnuksia, joita hallitus voi itse hallinnoida. PHM Digitalin käyttö ei sido taloyhtiötä mihinkään, vaan taloyhtiö voi hyödyntää palvelusta vain itselleen tarpeelliset toiminnot.
Jos taloyhtiösi ei ole vielä käyttöönottanut asiakkaillemme veloituksetonta PHM Digitalia, tee se nyt ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.
Hallituksen digitaalinen työhuone
PHM Digitalin avulla taloyhtiön hallitus voi esimerkiksi järjestää yhtiökokouksia, hallinnoida yhteisiä tärkeitä dokumentteja sekä seurata kattavasti kiinteistön kulutuslukemia. Digitaalinen kokousprosessi antaa hallitukselle ja asukkaille mahdollisuuden osallistua päätöksentekoon paikasta riippumatta. Tarvittavat kokousasiakirjapohjat ovat helposti saatavilla. PHM Digitalin avulla voidaan lisäksi allekirjoittaa sähköisesti sopimuksia ja muita dokumentteja.
Isännöitsijän digitaalinen kansio
PHM Digital tarjoaa mahdollisuuden hallita kiinteistön tai taloyhtiön asioita kokonaisvaltaisesti. Sano hyvästit järjestelmästä toiseen hyppimiselle, mappien selailulle tai muistiinpanojen kaivelulle! Portaalista löytyy kaikki tarvittava. Isännöitsijän, hallituksen ja kiinteistöhuollon välinen yhteistyö helpottuu, kun samat tiedot ovat kaikkien nähtävillä. Isännöitsijä voi seurata mm. kiinteistön kulutuslukemia ja huoltopyyntöjä sekä hallinnoida asiakirjoja digitaalisesti yhdessä hallituksen kanssa.
Asukkaan digitaalinen ilmoitustaulu
Portaali helpottaa taloyhtiön asukasviestintää. Asukkaiden ei tarvitse enää seurata ilmoitustauluja tai postiluukusta tulevia kirjelappuja. Portaalissa on mahdollista lukea tiedotteista, seurata hallituksen työtä, ja tarkastaa esimerkiksi yleisten tilojen siivouspäivät. Portaali korvaa ilmoitustaulun, ja yhtiö voi lähettää kiireelliset viestit asukkaille sovelluksen push-ilmoituksina. Myös yhteydenpito huollon kanssa paranee: huoltopyynnön voi tehdä näppärästi palvelusta, ja sieltä asukkaat voivat seurata omien huoltopyyntöjensä käsittelyä reaaliaikaisesti.
Katso, mitä hyötyä PHM Digitalista on taloyhtiölle
PHM Digitalin esittelyvideo
Tutustu PHM Digitalin toiminnallisuuksiin
Huoltosopimusasiakkaanamme saat PHM Digitalin veloituksetta taloyhtiön käyttöön.
Lue lisää PHM Digitalista Kirjaudu PHM Digitaliin