PHM Digital -palvelu kokoaa taloyhtiön asiat yhteen paikkaan

PHM Digital logo

PHM Digital on veloitukseton palvelu sopimusasiakkaillemme sekä taloyhtiöissä että liikekiinteistöissä.

Uusi digitaalinen palvelu, PHM Digital, on tarkoitettu yhtä lailla isännöitsijöille, hallituslaisille ja asukkaille kuin liikekiinteistöjen managereille ja asiantuntijoille – helpottamaan arkea ja yhteydenpitoa. Palvelu kerää yhteen paikkaan kaikki kiinteistön tiedot ja tarjoaa yhteydenpitokanavan niin kiinteistöjen käyttäjille kuin huollolle. Ja kyllä – PHM Digitalin kautta voi nyt seurata huoltopyyntöjen etenemistä reaaliajassa.

PHM Digital helpottaa yhteydenpitoa, kokoaa tiedot kiinteistöstä yhteen paikkaan sekä antaa työvälineet kiinteistön huollon ja kunnossapidon seuraamiseen. Digitaalinen palvelu on tarkoitettu yhtä lailla taloyhtiöiden hallituksille, isännöitsijöille ja asukkaille kuin liikekiinteistöjen managereille ja kiinteistöasiantuntijoille – kaikille, jotka haluavat nähdä, mitä kiinteistölle kuuluu.

Hallituksen digitaalinen työhuone

 

PHM Digitalin avulla taloyhtiön hallitus voi esimerkiksi järjestää yhtiökokouksia, hallinnoida yhteisiä tärkeitä dokumentteja sekä seurata kattavasti kiinteistön kulutuslukemia. Digitaalinen kokousprosessi antaa hallitukselle ja asukkaille mahdollisuuden osallistua päätöksentekoon paikasta riippumatta. Tarvittavat kokousasiakirjapohjat ovat helposti saatavilla. PHM Digitalin avulla voidaan lisäksi allekirjoittaa sähköisesti sopimuksia ja muita dokumentteja.

Isännöitsijän digitaalinen kansio

 

PHM Digital tarjoaa mahdollisuuden hallita kiinteistön tai taloyhtiön asioita kokonaisvaltaisesti. Sano hyvästit järjestelmästä toiseen hyppimiselle, mappien selailulle tai muistiinpanojen kaivelulle! Portaalista löytyy kaikki tarvittava. Isännöitsijän, hallituksen ja kiinteistöhuollon välinen yhteistyö helpottuu, kun samat tiedot ovat kaikkien nähtävillä. Isännöitsijä voi seurata mm. kiinteistön kulutuslukemia ja huoltopyyntöjä sekä hallinnoida asiakirjoja digitaalisesti yhdessä hallituksen kanssa.

Asukkaan digitaalinen ilmoitustaulu

 

Portaali helpottaa taloyhtiön asukasviestintää. Asukkaiden ei tarvitse enää seurata ilmoitustauluja tai postiluukusta tulevia kirjelappuja. Portaalissa on mahdollista lukea tiedotteista, seurata hallituksen työtä, ja tarkastaa esimerkiksi yleisten tilojen siivouspäivät. Portaali korvaa ilmoitustaulun, ja yhtiö voi lähettää kiireelliset viestit asukkaille sovelluksen push-ilmoituksina. Myös yhteydenpito huollon kanssa paranee: huoltopyynnön voi tehdä näppärästi palvelusta, ja sieltä asukkaat voivat seurata omien huoltopyyntöjensä käsittelyä reaaliaikaisesti.

Katso, mitä hyötyä PHM Digitalista on taloyhtiölle

PHM Digitalin ­esittelyvideo

Tutustu PHM Digitalin toiminnallisuuksiin

Huoltosopimusasiakkaanamme saat PHM Digitalin veloituksetta taloyhtiön käyttöön.

Lue lisää PHM Digitalista Kirjaudu PHM Digitaliin

Kiinnostuitko? Me kerromme mielellämme lisää palvelusta!
Jätä yhteydenottopyyntö tai soita 040 521258
niin olemme sinuun yhteydessä.